If you lie, you don't deserve to have friends

I mitt första "riktiga" inlägg tänker jag skriva om fem av de människor som betyder allra mest för mig.
De bästa vännerna som man kan ha och som alltid ställer upp till 110%.
Madeleine Järlbrink, Linnea Moberg, Angelica Isaksson, Frida Abrahamsson, Clara Frössling.


MADELEINE JÄRLBRINK

Seriöst den bästa människa som finns!
Det finns verkligen inte ord som beskriver hur mycket jag älskar henne.
Vi tycker och tänker likadant om nästan allt och lyckas alltid göra det bästa av situationen.
Uttryck som STEEEN*simma runt*STEEEN, mer ost-Ron? och How do you FEEEEEEEeeeeeeeL-mjölk är sånt som vi säger dagligen.
Vi vet saker som att alla egentligen heter/vill heta Sture, den rätta innebörden av urbanisering och att katter håller på att ta över världen.
Even at my worst, I'm best with you <3


LINNEA MOBERG

Bardomsvän sen 3 års ålder!
Det säger sig självt, miljarder minnen som det ena är bättre än det andra.
Det är med all säkerhet svårt att komma på något som vi inte gjort tillsammans.
Det finns både för- och nackdelar med att känna varandra så bra som vi gör, men det helt klart bästa är att vi alltid vet var den andra finns någonstans.
12 underbara år av vänskap har det blivit och fler ska det bli.
Svanviks skräck slår till igen <3


ANGELICA ISAKSSON

Världens mest äkta och coolaste piratkopia!
Är man någonsin minsta lilla nerstämd så är Angelica den person som man ska gå till.
Hon får en att le bara genom att vara sig själv.
Hon ger nördighet ett helt nytt ansikte genom sina kunskaper om pirates, julkalendrar och Johnny Depp.
Hon vet precis vad man ska göra för att folk ska komma ihåg en och det visar hon så fort hon får chansen.
Med Angelica har man alltid Sweeneygt skoj! <3


FRIDA ABRAHAMSSON

Hästtokigt Martin Stenmarcksfan - ett vinnande koncept!
Frida, frida, frida, underbar, underbar, underbar.
En tjej som verkligen alltid ställer upp för en när man mår dåligt, som får en att känna sig älskad.
Har man inte en vän som Frida så har man verkligen missat något.
För det finns seriöst inte många som är bättre.
Även om jag aldrig kommer att säga att Martin är bättre än Håkan, så kan jag lugnt säga att Frida är bäst! <3


CLARA FRÖSSLING

Vår alldeles egna duracell-kanin!
Clara drar aldrig förhastade slutsatser, utan ger alttid alla en ärlig chans.
Hon är beviset att man kan ha ett stort hjärta och mycket kraft i en liten kropp.
Kraft och energi har hon så att det räcker och blir över, det är vid ytterst få tillfällen som hon sitter still.
Men det är liksom därför vi älskar henne så mycket.
Och alla behöver faktiskt inte kunna barnsånger! <3

JAG ÄLSKAR ER!

Kommentarer
Postat av: Linnea moberg

Älskar dig <3!

Bästaste vänner till graven (!)

Kan skriva massa saker men orkar inte . haha

men du finns alltid där <333!

2008-08-14 @ 22:17:48
URL: http://linneamoberg.blogg.se/
Postat av: Vampyr <3

Din blogg är vacker! Precis som du! Folk kanske tycker att vi är helt sjuka i huvudet, men vi tar det lugnt och fortsätter simma emot strömmen. STEEEN! <3

Det är väl inte vårat fel att alla andra inte har upptäckt att katterna tar över världen, alla i hemlighet vill heta Sture och How do you FEEEEEEEEeeeeeeeeelmjölk? är världens bästa fråga? Det är de som har problem. Inte vi!

EricaJennyKristinaNorell! VI MOT VÄRLDEN! <3

2008-08-14 @ 23:24:58
Postat av: Josefine Järlbrink ( maddes kusin )

Madeleine Järlbrink är underbar! <3

2008-09-04 @ 22:26:28
Postat av: Frida

Men gud gumman<3 Såg inte detta för än nu...(besöker inte bloggar så ofta)

Hade jag gjort inlägget hade du självklart varit en av människorna som betyder mest<3

Du finns alltid där för mig och det känns som vi har väldigt mycket gemensamt :)

Du är alltid rolig, omtänksam och ger alla människor en chans. Tänk om alla var som du, vilken bra värld vi hade levt i :)



Erica Norell: Underbaraste Håkanist!

Finns alltid där och har alltid något bra att komma med i alla situationer. Hon är roig, snäll, lite envis:) Men framför allt så är hon otroligt vacker:)

Jag älskar henne<3

ps. Martin ÄR bättre än Håkan. Men du är bäst<3

2009-03-06 @ 18:14:59
Postat av: Vampyr <3

Ibland kan jag få lust att läsa folks gamla bloggar. Det kan vara din, Oscars, min kusins eller bara någon random människas gamla blogginlägg. Dem påminner mig alltid om att man utvecklas till en bättre, eller i vissa fall sämre, människa. Att läsa dina gamla blogginlägg påminner mig alltid om hur du var då och jag måste säga, att hur mycket jag än älskade den du var då, så tycker jag 1029471876027346270767512 gånger mer om dig nu. (och om du faktiskt kan uttala det numret kan du få extrapoäng :D) För vi utvecklas som människor hela tiden och det är det som är så fint med att ha en blogg. Man kan gå tillbaka i tiden och se vem man var då och det tycker jag är ganska underbart. Bara så att du vet.



Ps. Jag saknar dig töntunge <3 Ds.

2010-12-04 @ 20:25:21
URL: http://silently.blogg.se/

Fyll i här:

Detta heter jag:
Remembralls?

Här är min email

Och här är min blogg:

Jag tycker så här:

Trackback
RSS 2.0