Think about the heroes saving life in the dark

Seriöst, jag har aldrig önskat att sommarlovet ska ta slut så mycket som jag önskar det nu.
Jag saknar allt. Att träffa alla människor som går på skolan, att sitta på lektionerna och lyssna på lärarna när de pratar, att ignorera dem totalt och prata med kompisarna istället, att sitta på golvet utanför klassrummet, att sitta ute vid mopederna och prata med folket där, att klaga på hur skabbig skolan är, att gå runt i korridorerna och vara allmänt flum, att irritera sig på att alla andra bara är i vägen, att sitta och ta det lugnt på fritidsgården, att sitta och spela gitarr, att driva med folk, att sitta på bussen hem, att få vara social helt enkelt. Jag saknar till och med att bli tvingad att gå upp tidigt på morgonen.
Men självklart så finns de här sista dagarna som envisas med att vara tillräckligt långa för att det ska kännas som en evighet. De här sista dagarna då man inte känner för att göra någonting förutom att sitta och vara helt apatisk.
Inte blir det bättre heller när vädret är sämst. Ingen sol, inte ens regn utan bara en massa moln som täcker himlen och gör hela världen grå och trist. Detta är min anledning till att längta tillbaka till skolan.
Men mitt sommarlov har annars varit mestadels bra. Jag önskar bara att jag träffat fler av mina vänner, då skulle jag kanske ha sluppit den här känsla som jag har nu...
Men det finns inget jag kan göra åt det nu i alla fall. Nu är det bara att vänta på att det sista året i grundskolan ska börja och sedan göra det till det bästa året ever!

Kommentarer
Postat av: Vampyr <3

Jag håller med dig totalt!

Vi kommer att äga sönder alla detta året! <33!

2008-08-17 @ 19:31:51

Fyll i här:

Detta heter jag:
Remembralls?

Här är min email

Och här är min blogg:

Jag tycker så här:

Trackback
RSS 2.0